Sveriges största shoppingcenter i helsingborg

Oj, förlåt för dålig uppdatering idag men jag tyckte att jag var duktig igår. Nej men.. det blev väldigt stressigt där ett tag.. vi åkte till drivarn och kollade på när pappas kompis spelade tennis match, sen åkte vi direkt till sveriges största shoppingcenter i helsingborg som ligger utanför Båstad. 

Det är ett shoppingcenter som är närmare 50, 000 kvm stort med över 100 butiker under ett och samma tak. Jag har nog aldrig varit med om så mycket folk i hela mitt liv, det var som att gå in i en myrstack, det var värre än gothia cup vimmlet, men helvete va roligt det var! :)

Det jag har köpt idag kommer komma upp imorgon och då lovar jag att ni kommer sitta och dreggla över mina nya skor som jag har köpt idag, faktiskt två par skor.
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0