tillbaka i båstad

Nu är jag hemma efter en hel dag av massa shopping och nu känner jag mig som en pank åsna, haha.. nej inte riktigt så men.. nästan! Jag hade med mig en shopping lista hit som jag skulle ha nytta utav men jag trodde inte att jag skulle köpa precis (nästan) allt som stod på den där listan. Ett tips, gör aldrig listor innan ni ska ut och shoppa. Fan pengarna bara flyger iväg. Nu är jag nöjd, nästan nöjd.. jo men nu är jag nöjd! 

Klänning - CHECK
Bikini - CHECK
Stor T-shirt - CHECK
Skor (skyhöga) - CHECK
Navelsmycke - CHECK
Solglasögon - NOT CHECK
Stora ringar - CHECK
Halsband - NOT CHECK
Locktång - CHECK
Leggings - CHECK
Present till Em - CHECK
Party outfit - CHECK


Jag och mamma idag på väla köpcentrum!


Kommentarer
Postat av: ellen

Åhh tack sandra, jag gillar din också och följer den, ohyesssss:D

2010-07-31 @ 17:34:45
URL: http://ehenry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0