nu säger vi veteraner hej..

till alla 30 nya läsare som har kikat in på min blogg idag, hej på er!



Var ute och gick med Emma K förut, första kommentaren jag fick var att "jasså, så du kan gå nu du! hur kommer det sig?" haha. skön hon är! (och det innebär att jag alltid klagar när jag får gå hem från stationen fast hon har dubbelt så långt) Men trevligt var det! Vi ska jobba tillsammans i morgon för hon kommer gå för mig när jag tar semester, :)

Nu ska jag sova, sova och sova tills klockan ringer klockan 7.00 imorgon bitti och tvingar mig upp. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: naaw tack så mkt, vad gullig du är ^^,

2010-07-20 @ 23:39:08
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0