kom hem med en ny kamera (gratis)

Har nyss kommit hem från Lidköping och nu kan jag inte vara annat än nöjd (för idag)! Jag hämtade ut min mobil som är nu helt som ny och funkar precis som den ska. Min kamera som jag inte har använt på ungefär 3 månader eftersom när man tar kort med den blir det suddigt i kantera och sånt så frågade killen som jobbade om han visste vad som hade hänt (trodde att jag hade kommit åt någon iställning) men han sa bara att "det är bara att skrota den så får du en helt ny kamera (gratis)" wiho. ÄNTLIGEN har jag en kamera som jag kan använda så jag slipper smyga runt med Annasaras kamera hela tiden.

Trodde jag skulle komma hem med en ny mobil, men istället kom jag hem med en ny kamera. Den ska bli väl använd i Göteborg och i Båstad nu! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0