källaren är en räddare i nöden

Jobbar, jobbar och jobbar. Skulle vara skönt med lite semester nu så jag har tid att blogga och njuta utav den stek heta värmen istället för att hata den. Ligger nu på madrassen, på golvet bredvid min sovande syster. Det är så härligt att höra när hon andas och sen efter ett tag gör ifrån sig något konstigt ljud som jag inte kan uppfatta riktigt. Jag tror att hon snackar sims språk för jag kan inte svara henne, jag förstår henne inte. Det är underbart att ligga nere i källaren när det är så varmt ute, här nere sover vi med duntäcke + massa täcken på varandra. Min bästa vän just nu.

imorgon kommer det upp bilder från igår och om jag hinner ändrar jag min design, vad sägs om det? låter det bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0