Jacob-klanen på stranden

Har varit en underbar dag idag på stranden, solen har lyst hela tiden och badat har man fått göra ett antal gånger idag för att inte få värmeslag :) hur är vädret där hemma?

Idag på straden har jag hittat mig ögongodis som jag knappast har slitit blicken ifrån. Det såg ut som om hela jacob - klanen (twilight) kom till stranden. brunbrända och muskulösa som bara den. Den ena såg precis ut som Jackob, haha. Annasara har hållt sig på anvstånd från mig idag eftersom jag inte var tillräckligt diskret när jag kollade in dom. HAHA.

Självklart åkte kameran upp och det roligaste var att han märkte att jag tog kort på honom så han spände sig lite extra ;)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0