friend, can't get enough of you

Ni vet en sån där dag när man känner att man inte har lust att vara trevlig, sån dag hade jag igår men sen fick jag ett sms av Em, hon gjorde så att min dag blev räddad! Hon kom hit efter jag slutat jobbet och sov över här. Mys är ordet! Idag spelade vi tennis, tyckte att det gick riktigt bra för Em fast hon inte hade spelat mycket, imponerad! (men jag är inte förvånad). Lyckad dag!

Lite senare kom Emelie till mig också, det blev pizza, godis och en skräckis (case 39) som vanligt. Känner att varje gång hon kommer hit ger jag henne mardrömmar och sen skickar hem henne (haha). Hon lämnade mig nyss. Tack för idag! <3   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0