båstad, båstad, båstad <3

Hej! Eftersom jag är i båstad så har jag inte så mycket tillgång till data och jag vill heller inte sitta här för vi har massa att göra hela tiden och så, det var därför jag inte uppdaterade igår. Familjen Pettersson kom till oss igår och det var fullt ös hela dagen. Vi kollade på tennis, jag och mamma fastnade på banken, åt på resturang, spelade spel och hade det jätte roligt!

Måste berätta att när jag och mamma var på banken igår så kom en gubbe in som jag tyckte att jag kände igen. Han kom in och ställde sig i kö och när han kom fram sa han "jag skulle vilja länsa hela mitt konto" och så sa han att han hette Ralf hedström (den legendariska fotbollspelaren). SÅ någon kändis har man ju träffat här iallafall. Jag undrar egentligen hur mycket miljoner han tog ut. haha.


(Jag och Annasara i förrgår, när vi stod i glasskön)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0