30 juli 2010 - i båstad (idag blir det shopping)

Kommer ni ihåg när jag skrev inlägget när jag skulle åka till sveriges största köpcentrum för några dagar sen?! jo.. idag är det dåligt väder, det är kallt och det regnar ganska mycket så då är det ju självklart att vi åker dit igen och tar en hel dag i helsingborg! Mer shopping och ännu mera shopping.

Man får ta och passa på nu när det är dåligt väder för i helgen ska det blir jätte bra väder igen och då är det ju stranden som gäller. Nu ska vi dra iväg till värla och kommer förmodligen inte blogga förrän senare ikväll när jag har kommit hem.

Ha en jätte bra fredag och ni som ska ut och festa, festa för mig också! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0