TISDAG

M is for music.
sitter och tittar på mtv och dricker en kopp varm chocklad med vanilj glass i. Om ni vill ha en riktigt god varmchocklad ska ni ha vanilj på toppen, (esel lärt mig).

PH igår, vad va det om eller? Francesca kan ju bara slänga sig i väggen med sitt j**** skitsnack.
Klart hon gjorde det för att hämnas, det skulle jag också gjort.. men hon behöver ju inte ljuga om det!
Längtar tills kvällens avsnitt iallfall.

Har tjatat flera gånger på att jag vill åka till London igen och jag fick nästan pappa att säga ja i morses, måste jobba lite mer på det. hah. (håll tummarna för mig)
Snart one tree hill som jag ska spela in och titta på och fram mot kvällen blir det träning, även om jag har träningsvärk idag och ett halvt finger.


Jag just nu med varmchocklad (som jag egentligen inte gillar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0