nu blir det bio

första söndagen på vldigt länge som jag faktiskt varit upptagen i stort sett hela dagen.. känns underbart faktiskt! Jag har varit och övningskört, backa runt hörn & parkera sen drog jag och mamma iväg till Lidköping och övningsköra lite där. Har pluggat på teorin och testat distanstesterna jag köpte. En upptagen söndag för min del, men håller med om att helgen är alldeles för kort.. lite fest sugen dock!
Grattis till fille som fyller 18:år idag :D

Nu åker jag och syrran på bio, new moon. Tar bilen fram och snabbt in till ica för att köpa godis. Kommer bli jätte mysigt! Imorgon börjar dansen på helesdansskola också! ser fram emot att börja träna igen.. speciellt när malin är med också. Blir första gpngen på 4 år som vi dansar i samma grupp igen (; weei!

Vi hörs (kanske) efter jag kommit hem från bion.
Ha en fortsatt bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Olasarah

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-10-05 @ 08:45:46
URL: http://olasarah.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0