MIN DAG



12:30 - 17.45

Idag har jag varit i västerby en stor del av dagen eftersom det har varit fotbollscup där.
och idag var det killarna som spelade och som tur var så tog Götene hem segern på hemmaplan.
Var där och kollade med pappa som ville följa med och kika, sen träffade jag massa där :)
imorgon är det tjejernas tur, ska dit och heja på emma.

 


18:30-20.00

När jag kom hem runt 18.00 tiden så satte jag och annasara oss framför
datan i mitt rum för att kolla på denna underbart bra filmen, som jag
tycker alla borde se. Ett filmtips till er som gillar att ladda ner.

 



20.00 - 22.00

Michael kom till mig och vi bestämde oss för att gå fram och bowla.
först gick vi till ica och köpte massa godis och dricka till att ha senare.
Gick ute i 17 minus och frös häckarna av oss! vi köpte var sina drinkar,
som var det godaste jag smakat på länge, älskar att vara 18 år.

22.00- 01.00
Sen gick vi hem till mig och satte på filmer whats happen in vegas.
otroligt bra och rolig film :) sen kom malin till oss



.


malin och michael lämnade mig nyss, och nu ska jag sova eftersom jag ska upp tidigt i morgon
och kolla på fotbollscup. godnatt sötnosar! haft en jätte bra dag och kväll.


Kommentarer
Postat av: Thilda

det lter kul:)

vrf kollade du inte på mig på söndagen?:(

match klockan 9;)

2010-02-02 @ 12:22:10
URL: http://ttthilda.blogg.se/
Postat av: svar

jag kollade på dig på söndagen! (;

2010-02-02 @ 17:32:44
URL: http://xsandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0