GRATTIS PÅ 18 ÅRS DAGEN!


GRATTIS PÅ 18 ÅRS DAGEN!
Idag fyller min vän Michael 18 år! den stora dagen har äntligen kommit.
inte så många gånger i livet man fyller arton, bara en gång faktiskt. (;
nu blir det körkort och massa annat roligt som händer när man fyller arton!
förlåt, att jag inte kan vara där och fira dig med dom andra..
vi firar att michael fyller 18 år, vi firar att min bästa vän malin och michael varit ihop
i ett år idag och jag firar att jag har känt Michael i ett år!
GRATTIS, GRATTIS, OCH GRATTIS IGEN


Kommentarer
Postat av: Ailotanja

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-05-26 @ 13:07:37
URL: http://ailotanja.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0