Frågor

kan passa på och svara två stycken frågor jag fått som ni frågar om ganska ofta medans jag tar en paus från allt fixande och städande. =)

Vem är Anna- Sara? 
Det är väldigt viktigt att ni lägger märke till att hon heter Annasara, med stort A, inget bindesträck och ett litet s =) det är väldigt viktigt för henne eftersom många skriver fel för hon HETER Annasara och föddes med den stavningen :) Annasara är min lillasyster på 14 år snart 15. Och jag förstår varför frågan dök upp eftersom hon ofta är med på mig blogg. Men hon är min kära lillasyster. 

Varför lägger du aldrig upp dagens outfit? 
ja, det är en bra fråga faktiskt.. Jag gillar och kolla på andras bloggar när dom lägger upp dagen outfit, får mycket tips på så vis men jag är inte så mycket för det själv faktiskt.. inte rikitgt min grej, men kan lägga in lite då och då kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0