ETT STORT TACK

hade världens bästa födelsedag igår. Jag vill tacka för alla gratulationer, tacka för alla fina presenter och ett STORT tack till alla som gjorde min födelsedag till den bästa. kärlek till er! :)

Min kärna vänner kom mellan 19.00 och 19.20 ungefär. Emma G, Emma K, Istrefi, Erica, Andreas, Malin, Michael, Sara, Lisa, Jessica´, Anton åsrtöm, Annasara och albin!
jag öppnade presenter när alla hade kommit. (lägger upp bilder på presenterna sedan)
sen blev det:

  • Bowling
  • Köp i baren
  • prisutdelning
  • Taccos
  • Massa roligheter
  • Skräckfilm och mys
  • ett underbart avslut på kvällen.

Anton och Jessica sov hos mig och vi hade en väldigt läskigt, spännande och rolig natt tillsammans med "kort" ja, nu vi vet allt om varandra. XD vi somnade iallafall inte förän klockan var ca 07:30 på morgonen.

TACK FÖR ALLT!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0