dagens händelser

Jag vet att jag inte har berättat om "den första skoldagen" och det tänker jag inte göra heller eftersom jag gick tidigt för att hakköra. men dag två (idag) det värsta jag varit med om, hade nationella prov i matte b och ni vill inte veta hur det gick, tänke inte skriva det här heller men det var sista gången.
Kom aldrig iväg till gymmet idag "/ fick ont i magen, men nu är det över!

fixade nyss mina naglar, (skönt att jag inte biter längre) dom blev jätte bra!
Jag och Annasara har beställt biljetter till new moon som går på bio här i götene
på söndag. Var på den på premiären i göteborg, och det skadar inte att se den en gång till! 

Kvällen kommer bestå utav slappande med film och mys framför PH som jag tror
många taggar nu, eftersom... the bitch is back! nu taggar vi det hörrni! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0