allt fixat och klart



Sitter i sägen nu och klockan blir som vanligt över 00.00 innan man går och lägger sig. jag är inte trött så känner för att sitta här i några timmar till. Sitter och pustar ut för nu är allt klart innför den 8 januari! puuh, har känt mig stressad hela dagen men nu är allt fixat och klart och jag är taggad till 1000, verkligen redo för att fylla 18 nu känner jag. haha. och det blir ju bara bättre att dom som man inte väntat sig, hör av sig och kan vara med på min stora dag! jag blir super duper glad. det blir bowling, sen käk hos mig och sen massa roligheter. ser verkligen fram emot detta! 

PS: jag kan inte bjuda alla så tror inte att jag har struntat i er mina kära vänner. jag och albana snackade om att ha något med "skara" tjejerna efter jag och hon fyllt 18, så ni kommer allt inte undan! puss på er! 

Sen vill jag väldigt gärna träffa mina efterlängtade töser: madde, rebecca och matilda. :) Madde är ju snart arton också så vi får se vad som händer. men er lär jag också träffa snart, det ska jag se till! så ni är absolut inte bort glömda ni heller. 

hmm.. har jag glömt några? 

jo, min kära släkt, ni kommer inte undan så enkelt ni heller! efter jag kommit hem från åre blir det släkt kalas för mig och annasara, så det kan ni skriva upp i kalendern och redan börja kolla efter presenter. jag önskar mig en bil så ni vet! nee, skoja bara! vi ses snart också! 

18 here i come

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill fira KARLSSON!:( <3

2010-01-05 @ 10:30:00
URL: http://sofiaekdahls.blogg.se/
Postat av: Liiv

fin blogg :)

2010-01-05 @ 10:40:49
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: karrrååååå

ge gärna din synpunkt över fjortisar på min blogg! tack .



bra blogg förresten :)

2010-01-05 @ 10:47:52
URL: http://diradiro.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket! :)

2010-01-05 @ 16:01:04
URL: http://xsandii.blogg.se/
Postat av: albana

party säger jag bara!

grattis på din stora dag min turk!

2010-01-05 @ 16:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0