Yesterday

Hej, Annasara här! (: Som ni vet så kidnappade min syster mej igår så nu tänkte jag själv berätta hur dagen var. Jag vet inte så mkt om det här bloggandet så jag antar att jag bara börjar berätta helt enkelt. Dagen började med att Sandra gick in i mitt rum och la sig brevid mej i sängen. Hon väckte mej och sen drog hon mej upp till Frukost. När vi hade fixat iordning allt och oss själva så satte vi oss i bilen och drog iväg! Jag hade Sååååå många idéer om vart vi skulle men var aldrig säker. Jag va riktigt uppspelt hela bilresan, jag dansade till varje låt som spelades i högtalarna xd Jag granska vägen noga så att jag kunde lista ut vart vi skulle och det ledde mej till SKÖVDE. Jag började genast tänka - Vad har hon nu hittat på?

MEN. Jag hade aldrig tänkt på att hon skulle ta mej till, Tågstationen! vad hade hon dragit mej in på? hahaha
Grejen var inte att jag undrade vart vi skulle för det kunde jag lista ut. Grejen var att jag aldrig hade åkt tåg förut! Så jag blev ännu mer uppspelt! haha :D iaf, när vi satt på tåget så var det välldigt lungt om man nu kan säga så. jag och Sandra läste frida och flumma stort! haha, så det kanske inte va så jätte lungt för dom andra på tåget xd En sak som jag tänkte på när vi åkte var att - HÄMSKT vad tåg kan åka fort! jag ville knappt kolla ut genom fönstret för att det va en så konstig känsla att man själv känner att det inte rör sig medans där utanför rör sig allt så fort? 





När vi hade kommit fram så gick vi in i Nord Stan. SHOPPING! Vi började med att äta McDonald,. yumyum (: Sen började vi shoppandet. När vi hade gått runt där i 2  timmar så hade jag hittat en T-shirt på Gina tricot och massa armband på bikbok (: Sandra hittade en tröja och massa armband med på bikbok, favorit affär? haha (:



När shoppigen var över trodde jag att vi skulle dra oss hemmåt. Men Nej, Sandra hade tydlingen planerat 1 sak till. Vi sprang fram och tillbaka 3 gånger mellan olika spårvangsstationer för att hitta rätt vagn, Usch va jobbigt det var men HIMLA kul var det! Eftersom jag inte kan Göteborg så bra så hade jag ingen aning vart vi skulle och vart vi var men det blev att vi hamnade utanför Bion :D 



Filmen blev - Avatar i 3D :D

Vi träffade också våra kusiner på bion, Vilket sammanträffande!
Haha (:

Sen kl halv 10 så var det dags att åka hem. Jag lyssna på musik och halvsov mest genom hela tågresan. Det gjorde nog Sandra med. 

 

Inte dom finaste bilderna precis, haha!

Jag hade en kanon dag och det kunde inte vart bättre! Vill säga tack så JÄTTE JÄTTE mkt till Sandra och jag hoppas att jag har klarat det här hyfsat bra. Tack för att ni läst (:
Nu har jag bara en sak till att säga...

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA SYSTER, ÄLSKAR DEJ SANDRA! (:<3

xoxo Annasara Karlsson 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0