this is it - michael jackson <3

Jag och mamma har varit i lidköping i stort sett hela dagen, så tänkte att det skulle vara perfekt att hyra en film på ica, och det gjorde vi! This is it med Michael Jackson blev det :D en helt fantastisk film, den var gripande och alldeles otrolig! Om ni är michael jackson fans ska ni se den, absolut!



kan tänka mig att jag kommer få kommentarer om hur mycket ni älskar honom, eller hatar honom.
Kan bara säga till er som inte tycker om michael jackson pågrund utav hans
utseende, personlighet eller vad det är ni fått in för konstigt i era små huvuden. 
Ni kan ta och sätta er och kolla på denna filmen och kolla på hela + bonus material,
sen kan ni säga till mig om han är en ond människa eller inte.
då har ni rätten att tala! Annars vill jag inte höra ett skit om vad ni har och säga. 
kommentera får ni, det vet ni!  


Men i detta inlägg vill jag inte höra något skit, vill se fina kommentarer av er 
som verkligen gillar han och hans musik.

tack och puss till er läsare, ha en fortsatt bra lördags kväll,
och om ni inte har något att göra, hyr denna film eller ladda hem den ;)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

du har en jätte bra blogg!

och michael jackson är min insperation.

2010-02-27 @ 19:44:27
Postat av: Leanderanja

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-06-22 @ 10:59:28
URL: http://leanderanja.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0