SPORTLOV GILLAR VI, FEST GILLAR VI OCKSÅ

09.0O så började mitt sportlov detta året (; hade bara en lektion sen stack jag hem.
kan ju inte bli bättre detta! eller vad säger ni?!?!
kan ju inte börja bättre med sjukt slapp dag med massa bra musik och film tittande medan
jessi är påväg hit till lilla götene, anton som sedan kommer, ikväll blir det party i lidköping
med massa god dricka och dansande huliganer! kommer bli jätte bra detta.

eftersom min älskade annasara fyller år snart tänkte jag spendera en hil dag med henne,
som jag själv har planerat och hon vet ingenting vad vi ska göra eller vad vi ska.
kommer bli spännande och jätte roligt på måndag, hoppas hon gillar det! (:
tänker inte berätta vad vi ska göra, det får ni reda på efter + massa bilder kommer upp.

PINK biljetterna har också kommit ut och jag ser att det finns biljetter kvar,
så jag väntar på tills mamma kommer hem.. kanske jag kan beställa åt mig
och några kompisar (;

nu ska jag städa och göra i ordning mitt rum,
kolla kläder inför kvällen kan också vara bra! =)


SPORTLOV FIRAS MED FEST!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0