slår vad om att ni vill veta vad jag gjorde i fredags kväll

jo, jag var i göteborg tillsammans med Anton och Jessi och kollade på avatar i 3D.
Svär på min syster att det var den vackraste och bästa film som någonsin gjorts, nu har
filmproducenterna äntligen konurrens. Min förväntningar nu är att alla filmer kommer göras lika bra som avatar,
(om nu det går) SE DEN! och då menar jag i 3D. 

Vi åkte hem med tåget klockan 01.30, det blev en lång tågresa.. 
sen hem till anton där vi skulle sova. Jessi somnade med en gång.. jag var pigg och anton var halv vaken.
upp med tuppen klockan 09.30 för att åka in till skövde på shopping runda med annasara och mamma. 
det var inte många timmar jag sov den natten. 

Man skulle lämna tillbaka 3D glasögonen
efter filmen.. är dom dumma lr?
klart man tar med sin dom hem! :D
 
Sjukt nördig ser jag ut med 3D galsögonen.



Jessi och Anton påväg till bion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0