just another day

Ännu en dag på praktiken avklarad! guud vad roligt det är ska ni veta. Trivs jätte bra med godingarna! har nyss varit och tränat box och stepp så nu sitter jag här vid den gamla datorn (min bärbara datas internet funkar inte! vet inte varför, ni kanske vet?) och är helt sliten och trött. Matilda var tuff idag på träningspassen!


Puh, äntligen ska jag få njuta lite av dom få timmarna som är kvar på denna snöiga kväll!

klockan 20.00 börjar ju min favoritserie (för tillfället) Vampire Diaries! :D
ska ta mig en bagett och sätta mig framför tv:en med mitt kärna duntäcke.
CIAO!


Vampire Diaries


Om ni vill titta ska ni kolla på:
Kanal 6
Kl: 20.00
Dag: Torsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0