JAG ÄR EN SERIE-HOLIC



Det har börjat en ny serie på kanal 6 men visas också på tv6.se! :D

Det handlar om Elena Gilbert och hennes bror Jeremy som försöker komma över deras föräldrars bortgång. Elena är populär bland sina vänner och har högsta betyg i det mesta men har svårt för att dölja sorgen. Jeremy överväger att använda droger för att lätta på smärtan. När den nya studenten Stefan Salvatore dyker upp på skolan kommer Elena på romantiska tankar. MEN! Det hon inte vet, har hon ingenting ont utav.

Ni kanske inte vet hur mycket jag älskar serier!! Jag är en serie-holic! :D
(om det nu finns ngt som heter så)

och nu när jag ligger hemma och är sjuk, finns det inget bättre än att lägga sig i soffan med ett täcke och sätta på en serie. Började kolla på The Vampire Diaries idag, och nu sitter jag bänkad!
CHECK I OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0