hela sverige är vitt

När man kollar ut i fönstret är det enda man ser vitt, vitt och vitt! Jag har aldrig sett såhär mycket snö i hela mitt liv. Folk kommer inte ut utanför dörren, kan inte köra bilen, folk går på gaterna för trotoarer existerar inte nu.
känns som om snön kommer ligga kvar ändå till maj om inte längre.

mamma - snön kommer ligga kvar väldigt länge
jag - förvånar mig inte om vi går runt med klänning och högklackade skor i  en meter hög snö på skolavslutningen i sommar!

HAHA. ja, det känns nästan som det alltså. Igår och idag har alla bussar och tåg varit inställda och dela garide skolan har ingen skola i morgon på grund av rasrisk, så sitter och håller tummarna för att det ska stå på katedrals hemsida att vi inte heller får någon skola, håller också koll på västtrafik sidan om bussar är inställda.

jag håller tummarna för längre lov (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0