fira emma karlsson

kom nyss hem från körskolan och det gick jätte bra, stolt över mig själv (:
nu gör jag i ordning mig för ska snart ta bilen, åka hämta emma olsson på busstationen, 
sen vidare till emma karlsson och mysa och sova där hos henne! 

Emma karlsson har nyss fyllt 18:år så vi ska fira henne lite, hoppas att hon gillar min present jag köpt ^^
ser fram emot kvällen med massa mys med underbara vänner.

vi hörs i morgon, då är det lördag med ännu mer roligheter (har jag att bjuda på)


ska till denna snygga bruden och spendera natten där med massa mys och godis.


Kommentarer
Postat av: Michaeltomine

I see first time your site guys. I like you :)

2011-01-28 @ 16:17:50
URL: http://michaeltomine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0