30 december 2010 - firar hemma i år! :)

Hejsan svejsan! har jobbat från klockan 07.00 - 13.30 idag så är ganska slut. Tiden går så snabbt, imorgon är det nyårsafton. Som jag längtar obeskrivligt mycket till.

Nu kommer ni säkert få en chock när jag säger att.. jag ska fira nyårsafton hemma i år. Ja, ni hörde rätt. Faktiskt så vet jag att många av mina vänner ska göra exakt samma sak. Jag känner inte för att festa och åka runt imorgon, jag vill vara i Götene med familjen och två stycken familjer till som kommer hem till oss och firar! Vi ska gå fram på Götene och kolla på fyverkerierna och sedan hem och fira like it's 2012. Pettersson och Bertilsson kommer så det kan inte bli så mycket bättre. Festen börjar tidigit precis som för alla imorgon, tror jag.

Vad ska ni göra på nyår? vara hemma som jag eller ut i vimmlet och festa sönder? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0