3 december 2010 - student middag + 200 dagar

Idag är det 200 dagar kvar tills vi på katedral tar studenten och det måste ju firas! Förr förra veckan firade vi ju skövdefolket, nu är det deras tur ikväll att komma till skara och fira oss tycker jag och Lidköping också. 

Ikväll blir det att umgås med vänner över en studentmiddag på mangos och efter det blir det fest för hela bunten. Ikväll siktar vi högt, botten upp! Ikväll kör vi!

Kommer naturligtvis ta med mig kameran men jag har en dålig vana jag har bestämt att jag ska bli av med ikväll. Jag tar alltid med mig kameran men jag tar aldrig kort med den, så himla onödig är jag. Idag ska jag bryta den trenden, det ska jag fan i mig göra! Student tiderna måste man minnas ju. Hoppas på fina bilder att lägga upp imorgon. Punkt slut.

PS: Stötta Idol Olle idag, för min skull. Tack!


200 dagars, bogrens (skövde)! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0