22 december 2010 - Tyler Hilton vs Chris Keller

Har jag berättat om min hemliga kärlek till Tyler Hilton eller Chris Keller som hans rollfigur heter i One Tree Hill ;) nej, såklart inte efter som den är, var hemlig.

Jag vet att jag inte blir så populär nu bland one tree hills fansen, men kan ändå inte ungå att vara lite av ett ´team chris keller´. Kollade på one tree hill hela dagen igår och utan att jag ens tänker på det spolar jag fram och tillbaka till avsnitten där han är med. One tree hill skulle vara så mycket bättre med honom i alla säsonger. Han kommer och rör om och skapar dramatik, sånt gillar jag. Skulle vara grymt om han kom tillbaka i säsong 8!  

                                      Men komigen, hur bra är han inte? *host* snygg också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0