20 december 2010 - ÄNTLIGEN JULLOV!

Hej på er, nu kan jag börja blogga igen! :)

Efter lite fjäsk från våran sida så ställde lärarna in sina lektioner och nu sitter jag här och har jullov (för till kyrkan på onsdag tänker jag inte gå till) åh, känns så himla skönT! Skrev mitt sista prov för året förut och jag känner fortfarande vilken skrivkramp i handen jag har. Tror jag aldrig skrivit så mycket i mitt liv som jag gjorde på det provet, skönt att det är över! puh. Nu ska bloggen bli bättre än någonsin, nu är jag tillbaka igen.

Jag var och shoppade med syster i lördags och det kommer komma upp under kvällen vad jag köpte och jag kommer också bjuda på allt från julmys till jul fester under jullovet! vänta och se bara.


jag just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0