Tipsar om reality serier - inne just nu!

  • Danska Paradise Hotel

    (se första avsnitt här) handlar om ett gäng människor som under några veckor ska umgås på ett riktigt paradishotell i Mexico. Tanken är att man ska se till att bli omtyckt... hamnar man utanför så får man åka hem. Jag följer det just nu, och jag kan inte gå nog utav det! DANSKA ÄGER UT SVENSKA PH.

  • The Hills (se första avsnitt här) som säkert alla av er vet om! Det är världens framgångsrikaste serie som handlar om ett gäng rika och snygga tjejer/killar som man får följa med i deras liv där det innehåller massa med drama, konflikter och fiender. SÅNT GILLAR VI. De har gjort hela sju säsonger så det är bara att sätta igång.

 

  • Taking the stage (första säsongen) får vi följa ungdomar som går på skolan creating and performing arts där dom försöker förgylla sina drömmar inom dans/teater/sång och massa mer, de vill bli stora och berömda artister och de gör allt för att ta sig så långt dom bara kan. Det är upp och nedgångar, kärlek, intriger och många brustna hjärtan. Detta är min favorit serie! Värd att titta på, därför ger jag er säsong 2 av taking the stage också.

 

  • Newport Harbor (se första avsnitt här) handlar om ett kompisgäng som går på highschool. Pengar, kärlek och intriger präglar deras liv i soliga Kalifornien. Det är den tiden på året då highschool-eleverna börjar bli redo att ta examen och de har redan planerat för en rolig, festgalen och solig sommar. Älskar denna serien eftersom min favorit Clay Adler är med i den och är en utav huvudrollerna. ENJOY!


Clay Adler and his friends

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0