eric saade masquerade tour!!

Nu har jag kommit hem från en kanon kväll, länge sen man hade så roligt kan jag meddela. Det var skrik som gjorde att man fick tinnitus, fjortisar som blängde, skratta så man tappade andan, en snygg svettig Eric på scen, super bra show och musik och såklart ett gäng härliga vänner. Det kunde inte bli bättre än det där hörrni!

Det roligaste var att Sara kastade en geisha (chocklad) ihopp om att den skulle komma upp på scenen och det roligaste var att den träffade mitt på Eric Saade så han avbröt sitt pratande med ett skratt när han fick syn vad det var vi hade kastat. KLOCKRENT SARA. haha. 

Min kamera laddade ur precis innan han kom upp på scenen, jag blev så förbannad men som tur är att proffsiga Sara hade med sig en system kamera som jag kommer sno bilder utav sen, så ni får vänta lite.. Nu ska jag lägga mig och sova för jag ska jobba imorgon, detta kommer vara en kväll man inte kommer glömma. haha.   

Godnatt på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0