Tiden förändrar allt

Tiden förändrar allt, även du och jag. Regnet som vintern kommer med har fått oss att blekna. Jag kommer fortfarande ihåg allting, precis som om det var igår. Den där gamla Decembern, rädslan, den kalla, jag undrar verkligen hur du känner en kväll som denna, är du ensam eller är du med någon jag egentligen inte vill veta någonting om? Jag hoppas en dag att du ser mig, där ute någonstans men jag inte vet vart. Jag hoppas att en dag kommer du att säga mitt namn högt, det var länge sen, sen sist. Jag önskar du kunde berätta om dina känslor, om dina historier. Vi vet att det är över och att livet kommer att bli bättre under våren.


Tiden förändrar allt, men denna känsla, den är detsamma. Smaken av dina läppar mot mina kommer alltid att vara desamma. Jag hoppas en dag att du ser mig, där ute någonstans, men jag vet inte vart.  Jag hoppas att en dag kommer du att säga mitt namn högt med ett leende på läpparna som säger att du saknar mig, det var länge sedan, sen sist.



Sandra karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0