så länge vi båda andas



Har varit och köpt mig 'så länge vi båda andas' med Stephenie Meyer "Twilight", kunde inte vänta längre, jag har stått i kö i ett halv år nu får att få läsa boken men nu klarar jag inte längre. Jag har så många obesvarade frågor som jag vill ha reda på nu innan fyran kommer ut i film.. Förvandlas bella? hur blir kontakten med Jacob? Kommer dom vara vänner? Kommer jacob träffa sin soul mate? måste veta nu. 

Men nu när jag ändå har den hemma är det inte brottom, så jag funderar på att vänta med att läsa den tills jag åker till Cran Canaria i october. Ja, så får det nog bli. Får gömma undan den så jag inte läser sista sidan. 

Köpt på bokia, 89:- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0