övernattar hos min babe!

Förvänta er inte att ni ska fatta vad jag snackar om nu.

Jag drar till lundsbrunn och övernattar hos min absoluta favorit, hörde du det? FAVORIT!, hon har varit väldigt glad idag (undra varför) så jag får passa på nu och vara med henne när hon är på sådant här toppenhumör annars får jag nog stryk. Humöret kommer nog vara på topp hela året för hennes del föresten. Jag har aldrig sett henne så här förväntansfull, glad, sprallig och k**. Nu kommer hon hata mig och kalla mig "idiot" hela kvällen kanske till och med natten men jag vet att hon älskar mig ändå (a) 

Nej, nu måste jag skärpa mig, kan inte hålla på så här. Fan va jag ska fjäska för henne ikväll. På något sätt måste jag ju charma henne, måste bevisa för henne att jag är på hennes sida, haha. Kanske blir matfestivalen ikväll om vädret är med oss men det återstår och se annars hamnar vi nog i säng någonstans i sil skulle jag tro! 

Vi hörs imorgon igen, puss godningar!


Kommentarer
Postat av: Fia

Gött att du håller ångan uppe med bloggen Karlsson! :)

Saknar dig!

<3

2010-08-27 @ 20:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0