nu ska vi sjunga vidare..

I can't be tamed, I can't be tamed, I can't be blamed, I can't, can't.. I wanna fly I wanna drive I wanna go, I wanna be a part of something I don't know (Ooooh ooh) lalalalalallaaa..

Det är sången jag och Annasara går igång på! Sitter framför datan i köket och mitt emot mig sitter Annasara och sjunger högt like hell, det skär lite i öronen så jag funderar på att flytta på mig och sätta mig i något annat rum men det vågar jag inte efter filmen the grudge vi nyss såg. Det är därför vi sitter här i samma rum, ihop tryckta och sjunger så hela kvarterat kan höra våran, iallafall min vackra strämma. Nu ska vi sjunga vidare..

Don't change me, don't change me (Ooooh ooh) lalalala.. oooooh!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0