ni är livet för mig



Precis. Exakt, såhär önskar jag att jag kunde ha vid min sida inatt, imorgon och dagen därefter. Vänster sida har jag den som jag älskar mest utav allt och alla i hela världen, min andra halva. På höger sida har jag den finaste och värdefullaste människan i mitt liv, min bästa vän, min soulmate. Känner mig som en prinsessa som får ha dom på var sin sida varje dag jag öppnar ögonen, även om ni inte ligger där bredvid mig så spelar den ingen som helst roll för hon är fortfarande till vänser om mig och hon till höger hur jag än vrider och vänder mig. Det betyder att jag alltid finns där, och där jag är kommer alltid ni finnas. fast invirat i mitt hjärta. 

Man ska ta vara på alla betydelsefulla människor man har i livet, det gör jag. Nu ska jag gå upp och knöka i mig en pizza och sen lägga mig för natten själv nere i källaren och ändå ha ett leende på läpparna. Hoppas att ni gör desamma, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0