Hej sandra "nu har jag tagit betalt av idol eric"

För några veckor sedan fick jag ett sms av Emma Gustafsson som det stod "Nu har jag stått en meter från Eric Saade inne på rasta" och just nu, idag fick jag "Nu har jag tagit betalat av idol Eric på rasta". Vad är detta?! Skulle lätt tacka ja till jobbet om man får träffa sådana snyggingar. Nu är jag lite avendsjuk här, eller mycket! Emma, ska vi byta jobb? ;)

Nu har jag duschat och håller på och gör iordning mig för jag ska träffa Malin och Michael en stund. Sen ikväll hoppas jag att Emma vill följa med mig på måndax, hört att det är sista gången så det kommer nog vara mycket folk!
Vi får se, annars blir det nog bara mys. 

Vi hörs senare! <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0