grillkväll hos familjen pettersson

Nu ska vi på grillkväll i skara hos familjen Pettersson "dom vi var i Båstad tillsammans med" :) Har alltid lika roligt med dom så detta ser jag fram emot. Det blir nog inte så sent eftersom jag jobbar imorgon och det blir jag som får köra hem för att pappa och mamma ska ta lite vin, jag vill ju inte somna framför ratten så. Längtar efter grillning, det var ett tag sen. 

Ha en bra kväll så hörs vi imorgon efter jag har jobbat! Puss.



Vänster: Pappa och Mamma
Höger: Susanne och Jonas Pettersson

 


Kommentarer
Postat av: Susanne P

Hej Sandra!

Nu har jag varit inne och tittat på ditt fina porslin! Jättesnyggt och härliga glas....är nog goda att dricka vin i....

Ha en fortsatt bra dag/kväll!

Hoppas vi ses snart igen!



Kram från Susanne i Skara

2010-08-06 @ 17:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0