fredagen den 13 augusti 2010

Nu är den första jobbar dagen på helgen gjort, suger att man ska jobba hela helgen men det är inte långt kvar nu så jag kämpar på! Hur mår ni? Jag mår iallafall bra och det blir bara bättre för ikväll ska jag träffa dom bästa. Hamen. Kvällen igår var som sagt var super och mer bilder kommer nog komma upp ikväll eller imorgon. Riktiga paparazzi foton alltså.

Nu ska jag in i duschen, och sen försöka fixa till lite i mitt rum, som just nu är min garderob eftersom jag sover i källaren men det ser ut som helvete, så där måste det göras iordning! got to go.

jag just nu, måste komma sol snart, jag håller ju på och tappa all färg :o fläckis


PS: det är fredag den 13: idag, var försiktiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0