8 augusti 2010 - trött och sliten

HEJ! ´kom hem från jobbet nyss och nu sitter jag här och halvsover framför datan, det kanske inte är det bästa när man är trött och har spränghuvudvärk, nej skärpning nu!

skulle egentligen följa med familjen till pappas kusin som har bjudit oss på middadag men jag var tvungen och tacka nej, skulle bara sitta där och nicka till varannan minut. Men det är super skönt att vara hemma själv, fast nu kom jag på vad fan ska jag hitta på?! jag kan ju kanske kolla på några paradice hotel avsnitt men då kommer syster döda mig i sömnen så det kan jag inte göra, jag kanske kan kolla på någon film.. Nah då kommer jag somna ifrån den. Jag får helt enkelt sitta fast klistrad här hos er och hålla er uppdatterade tills "my girlfriend" kommer hem. Ja, så får det bli!



Sandra Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0