7 augusti 2010 - mår som man förtjärnar

Nu ligger man här i mammas och pappas säng och är sliten efter gårdagens fest hos Em i Ardala. Dom vet hur man festar och fy fan vad roligt det var! Det kommer nog va en fest man inte glömmer bort. Först skulle jag och Emelie sova tillsammans men sen tog Tobbe min plats så jag hamnade med Kikki och vi tjötade ända till klockan halv 5 då Em och Bosse kommer in efter deras stög. Det var en natt med lite sömn men med mycket skratt! (Bilder kommer komma när Em lägger upp dom på facebook)

Nu ligger jag här hemma och mår som jag förtjärnar antar jag, dom tjötar om att jag ska sova men jag kan inte sova. Det är inte så jäkla enkelt, hur trött jag än är vill jag inte sova på dagarna, för det är så jävla trökigt! tro mig jag har försökt.


Kommentarer
Postat av: emmmmma

naw, de va roligt att du kom göllet!! (a)

2010-08-07 @ 14:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0