3 augusti 2010 - back to work

Godmorgon!! :)
Vaknade för en liten stund sedan, attans vilken trevlig kväll det var igår tillsammans med Emma, Albin, Izze och Fredriks kompisar också. Vi satt och prata, grilla, strögade lite i izze's bil. Kul att träffa dom igen! Nästa gång ska vi planera Lisebergs resan.

Idag slutar min semester och jag börjar jobba klockan 20.30-21.30, skulle göra allt för att få bara lite semester till. Men så är det. Jag tycker det är lite roligt att jag hade planerat sommaren att bara njuta och inte göra ett skit istället jobbar jag hela tiden. Haha.

Nu måste jag göra iordning mig, det blir ingen uppdattering idag men vi hörs senare ikväll.
Ha en bra Tisdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0