25 augusti 2010 - första dagen på det sista året

heeeeeeeeeeeeeeej, allt bra med er? jag sitter i soffan och orkar inte röra mig överhuvud taget, nej denna dagen sög musten ur mig ska jag säga er! Sommarlovet är nu slut, idag var första skoldagen på det sista året i skolan.

Vi 92:or är nu avgångselever, hur häftigt och roligt känns inte det?! WIHO. Men idag är inte mitt humör på topp så jag idag kan jag inte fira det på något sätt om man säger så, det kommer väl komma en dag som jag känner mig så jävla taggad men idag så funkar det inte, är för trött.

Hur ska jag beskriva den första skoldagen då? jo, pang på med ämnena, projektarbeten och allt var det var. Ettorna såg ut som bortsprugna barn som leter efter sin mamma typ. höhö. Det känns inte alls som om man har haft lov efter den här dagen, det känns faktiskt som om sommarlovet aldrig har existerat, nej. 

sista året sägs vara det roligaste året i ens liv, så jag får börja tänka så. yes. hoho.. nu kör vi!! 



Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du glömde det viktigaste!! Jaag fyller år! :D

2010-08-29 @ 23:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0