20 augusti 2010 - till polisen



Denna dagen var inte så härlig precis, kom nyss hem från skolan och nu ska jag iväg igen, vanligtvis så är det meningen att jag ska dansa idag men jag ska till polisen istället. Yes, jag har åkt dit för snatteri bland annat, lika bra att ni får veta det nu eftersom det kommer säkert gå rykten så...

Nej, jag skojar! Ni är inte mina vänner ni som trodde på det där alltså, nu skoja jag igen ;) hehe.. Det är så att jag har från liten velat utbilda mig till polis/kriminaltekniker så idag klockan 18.00 i lidköping har dom föredrag om vad som krävs för att utbilda sig till polis och sånt, så dit ska jag lyssna på nu och se om jag fortfarande har kvar intresset när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0