17 augusti 2010 - shopping i skövde

Godmorgon! Sovit gott? ja tack det har jag allt gjort. Igår blev det ingen måndax men jag var med Emma, Izze och Albin istället och det är minst lika trevligt. Kom hem runt 1.00 inatt och somnade som en stock, drömde världens konstigaste dröm, det läskigaste är att jag har drömt exakt samma dröm för nått år sen (jo det är sant, jag kommer ihåg mina drömmar) fast nu i denna drömmen hade bara några få detaljer ändrats, vad kan det betyda? Finns det någon drömtydare här?

Nu ligger jag nere i källaren på min madrass med världens skönaste duntäcke bakom huvudet och ett på mig. Jag sover som en prinsessa här. Idag ska jag och Malin åka till Skövde och shoppa eftersom skolan börjar snart, och lite nytt vill man äga då. Är ute efter ett par boots som jag hoppas att hitta. Det kommer ni förstås märka. 

Hörs senare, dagens outfit kommer upp. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0