14 augusti 2010 - detta är jag

Du heter: Sandra Maria Francine Karlsson


Smeknamn:
Sandi & Karlsson


Låt som när du är ledsen sörjer till?


Life looks better in spring


Beroende av:


Att alltid ha något att se fram emot


Vad tror folk om dig?


Bortskämd (stämmer inte), glad, rolig och galen


Stämmer det?


Med lite fantasi så


Vad får du oftast komplimanger för?


Mina ögon, håret och hjärtat i örat (haha)


Hur imponerar man på dig?


Bra självförtroende, omtänksam och rolig


Brukar du skratta för dig själv?


Jag skrattar nästan hela tiden för mig själv, särskilt när jag  är trött och har tråkigt


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:


"tror inte de, jag vet bara den vanliga ishallen” Emma som inte vet vart hon ska


Har du haft sex idag:


Räknas det när man har sovit tillsammans med Malin? Hon kommer döda mig.


Hur svarar du i mobilen:


"Sandra", ”hallå”


Vem ringde du senast?:


Ronny, min pappa"


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:


Var i helvete är du någonstans? Jag behöver hjälp med att färga mitt hår


Antal timmar sömn inatt:


Det kan inte vart många


Sov du ensam:


Nej, det gjorde jag inte


Brukar du komma i tid:


Nästan alltid


Hur känner du dig nu:


Glad och förväntansfull


Vanligaste färg på dina kläder:


Svart och vitt. Men jag har börjat skärpa mig, så nu är min garderob lite färg grannare


Vad tycker du om fötter:


Det är ju inte det vackraste, jag gillar inte fötter de är konstiga


Vad saknar du:


London, kärlek och fest


Hade du en bra kväll igår:


Mycket mer än bra! Somna bredvid någon är alltid härligt


Favorit dryck på morgonen:


Oboy!!!!


När brukar du oftast gå och lägga dig:


Alldeles för sent


Är du blyg?:


Nej, ibland kan jag va det men det händer inte så ofta


Sysslar du med någon idrott:


Ja, nått måste man ju hålla på med tycker ja


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:


Jag tror på attraktion vid första ögonkastet


Har du spytt offentligt:


Nej, det har jag inte gjort. Tack och lov för det


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:


Ställa mig och pissa mot ett hus


Är du nöjd med ditt liv:


Dom sakerna som har betydelse, ja då är jag nöjd


Är du bortskämd:


Ja, det är jag. Men inte till överdrift


Vad gör du i morgon:


Jag ska jobba och tjäna pengar och sen vara med vänner


Vad är det värsta du vet?:


Människor som helt plötsligt visar sig inte vara den man trodde han/hon var


Har du bra vänner och äkta vänskap?:


Ja, det har jag verkligen och det är jag super glad över! Dom kommer jag hålla fast vid


Vad är det finaste du fått?:


Det är mina vänner, min syster och min familj


En speciell dag du minns:


Den dagen jag inte kunde ta mig upp ur sängen gå 2 meter till tv:en utan att falla ihop och bara vänta på att man skulle ligga där och dö.


Du samlar på:


Porslin och glas


När grät du senast:


Förut, för jag blev så jävla förbannad


Vad skulle du göra om du vann en miljon:


Jag skulle flytta till Båstad OCH köpa ett hus i London och leva livet tills pengarna tar slut


Vill du gifta dig:


Absolut!


Vill du ha barn:


Ja, jag vill ha två stycken skitungar att gosa med


Är du musikalisk?:


Nej. Men jag önskar att jag kunde sjunga


Vad dricker du helst när du är törstig:


Pepsi är min drog


Bor dina föräldrar tillsammans:

ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Ja,

Biter du på naglarna:

Ja, det är hemskt och äckligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0