...13:de slut...

Nú är fredagen den 13:de slut och det är jag ganska glad över, jag har hållt mig ifrån allt som kan gå fel idag och jag har lyckats väldigt bra tycker jag. Hänt något för er? hoppas jag inte iallafall. Jag har nyss kommit hem från en kanon kväll tillsammans med Sara och Malin, vi har kollat igenom bilder som vi tog igår, ätit pizza, kollat på film, skrattat och gåtit tillsammans. Det kan ju kanappast inte bli ett bättre avslut på denna dag och för denna gång.

Ska sova nu, för imorgon är det upp och hoppa med tuppen för då väntas det jobb, jobb och jobb. Skjut mig. Bilder från igår kväll kommer komma upp imorgon, missa inte det! Godnatt.
    


Jag och Malin igår, innan konserten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0