11 augusti 2010 - bredvid min bästa vän

Ligger här bredvid bästa vän och pratar skit och skrattar åt samma roliga och löjliga saker som vi alltid brukar göra. Malin ligger och tar med mig på pattara och tror att hon får uppmärksamhet genom det, men tyvärr det funkar inte på mig. Inte intresserad! Nu ska vi ligga och snacka skit hela natten och prata strunt som vänner gör. mm, vilken härlig kväll. 

Imorgon blir det att vara med vänner och pussa lite (mycket) på Eric Saade som kommer till Lidköping imorgon, nu kanske jag låter som en fjortis som har Eric saade som största idol, men så är det inte och det kommer heller aldrig att ske. Jag menar bara, det är inte varje dag man har tillfället att pussa på en sådan läckerbit om man nu inte skulle heta Molly Sandén.

  
 

Kommentarer
Postat av: Ingeastri

i love this page keep it up.

2011-10-12 @ 07:27:55
URL: http://ingeastri.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0