Vi alla låg som vibrerande leksaker..

Näsan rinner, ögonen svider, kroppen gör ont som aldrig förr. Ett helt paket använda pappersnäsdukar, kan inte få fram ett ord utan det känns som knivar skär i halsen. Musiken är så hög att jag inte känner av mitt onda huvud, det känns bara som små pulseringar nu.. Kan knappast sitta upp på min onda rumpa. Tänkt och ligga såhär ett bra tag med mitt duntäcke i sängen framför datan och försöka piggna till. Låt mig inte bli sjuk nu. 

Som ni förstår så var det den kallaste natten jag har varit med om.. Att ligga i tält med fyra stycken personer och ändå bara ta upp hälften av tältet är bra gjort, men så mycket varmare blev det inte för det. Vi alla låg som vibrerande leksaker som inte kunde trycka på "stäng av knappen". Bortsett från natten så var det underbart. Nu ligger jag här och har tänkt att sova den sömn som jag aldrig fick. 

Bilder kommer ikväll, håll utkik! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0