Valborg är tillbaka igen med ännu högre förväntningar..

Valborg är snart tillbaka igen och denna gången med otroligt höga förväntningar. Festen förra året har inget slått än så länge, och jag kan säga att jag har varit på förjävla många partyn detta året! Nu håller jag mina tummar och försöker intala med själv att även om det inte blir exakt som förra året, ska jag ändå ha roligt och inte vara besviken.

Vännerna jag kommer tillbringa den med.. så jag behöver inte vara rädd över att det inte kommer bli roligt. Fy helvete va roligt vi ska ha! Det blir vad man gör det till! eller vad säger ni? ;)

säger bara en sak; livet börjar när alla 92:or är 18, shiit, kommer vara helt sjukt. Alla mina kompisar samlade på en och samma plats, och det bästa av allt är att alla får komma in!

Jag taggar mangos, eller vad säger ni? någon annan som gör det? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0